Welka's

TAKLEIDING

Contact: welkaleiding@jobertus.be Leeftijd: 10 – 12 jaar

05/01: Driekoningen 19u - 21u (OPGELET vrijdag)

Driekononing, driekoningen geef mij een nieuwe hoed ... Jullie weten hoe het liedje gaat, vandaag trekken we de straat op om geld in te zamelen voor het goede doel. Dit jaar zingen we ten voordele van SOS Kinderdorpen. Wij spreken af om 19u aan de kerk en vergeet zeker niet verkleed te komen!!!

14/01: Leden tegen ouders vergadering 10u - 12.30u

Vandaag testen we in een epische strijd wie het zal halen, de Welka's of hun ouders. Wij zijn alvast benieuwd, maar hebben stiekem al een idee wie het zal halen. Tot dan!

21/01: Groentjesspel 14u - 16.30u

Het is nog eens tijd voor een heuse klassieker! Deze zondag wagen de Welka's zich aan het eeuwenoude groentjesspel. Welk team zal zich kronen tot koning van de moestuin? Slechts één manier om er achter te komen... Tot zondag!

28/01: Veldslag van de Goden vergadering 10u - 12.30u

Vandaag zijn de Welka's toeschouwer van een spectaculair gevecht tussen Goden. KIes je god wijselijk en investeer je geld doordacht en wie weet win jij eeuwige roem. Maak jullie borst al maar nat, we zien jullie zondag!

04/02: Paintballvergadering 14u - 16.30u

Zoek dekking! Wow, dat was nipt bijna raak. Vandaag wordt het zaak om niet geraakt te worden door je vijanden. Oefen je scherpschuttersoog en longinhoud alvast, want je zal het kunnen gebruiken. Je mag altijd je eigen klakkebuis meenemen, wie weet brengt ze geluk. Tot zondag!

10/02: Fakkeltocht 18.30u - 20.30u

Een tocht door het donker tititititiii... Niets zo gezellig als een fakkeltocht! De Welka's banen zich vandaag een weg door het donker met behulp van een zelfgemaakte fakkel. Neem zeker een oud t-shirt of laken mee, om je fakkel mee te maken (of een ander stuk textiel). Wij staan al op jullie te wachten, tot zondag!

18/02: Techniekenvergadering 14u - 16.30u

Een echte scout is altijd up-to-date op het vlak van technieken. Daarom nemen we deze zondag de tijd om de reeds gekende technieken op te frissen en natuurlijk ook enkele nieuwe technieken aan te leren. Tot zondag!

25/02: Ontbijtcinema 10u - 12.30u

Het kan niet elke week hard labeur zijn. Na de zware techniekenvergadering van vorige week, blazen we deze zondag samen uit tijdens de ontbijtcinema. Neem zeker iets lekkers mee om te delen, wij doen alvast hetzelfde. Laat hier even weten welke film jullie graag willen kijken. Tot zondag!

03/03: Kooktocht 12u - 15.30u

Wij trekken vandaag op kooktocht. Vergeet je eten niet, want anders ga je honger hebben. Ook bestek, boter, kruiden en een gamel zijn onmisbaar. Tot dan lieve Welka's.

10/03: Familiezondag: Leidingsontspanningsweekend

Dit weekend gaat alle leiding samen op weekend. Voor de leden is het dit weekend helaas geen scouts, weten jullie niet wat doen ga dan zeker langs op de rommelmarkt van Stille Meeuw. Tot volgende week!

15 tot 17/03: Welkaweekend

Om het gemis van vorige week op te vangen, gaan we deze week op Weekend. Kom allemaal mee, want het wordt een weekend om nooit te vergeten!

24/03: Lenteschoonmaak 10u - 12.30u

Eens per jaar ruimen we met iedereen ons terrein grondig op. Vandaag bewijzen we dat opruimen ook heel leuk kan zijn. Laat ons niet in de steek, vele handen maken licht werk!

31/03: Familiezondag: Pasen

De paashaas is weer daar, vanaag mogen jullie allemaal paaseitjes gaan rapen met de familie. Dit weekend zullen er geen vergaderingen plaatsvinden.

07/04: Familiezondag: Paasvakantie

Jullie kunnen genieten van een welverdiende vakantie, wij kijken alvast uit naat de volgende vergadering.

14/04: Familiezondag: Paasvakantie

21/04: Groepsfeest

Deze zaterdag is het groepsfeest, hopelijk mogen we jullie allemaal verwelkomen! Verdere info volgt.

28/04: Vijgen na Pasen vergadering 14u-17u

Wij hebben jullie op Pasen met pijn in het hart moeten afstaan aan jullie familie dus dat maken we vandaag ruimschoots goed. Deze vergadering heeft alles wat je van een Paasfeest verwacht, twijfel dus niet om te komen. Tot dan!