Wouters

Bonsaibruine Gemoedelijke Pajaro Portocalekleurige Ravissante Sika

Anagallisblauw Oprecht Bosduikertje Azurietblauwe Openhartige Maki

18/02 10u-12u30: Ochtendcinema

• Vandaag een rustige vergadering want de leiding heeft veel te leren dus maken we er gewoon een gezellig ochtendcinematje van. Pak wat snacks mee, een dekentje of slaapzakje en wij zullen een leuke film voor jullie zoeken.

25/02 14u-16u30: Legervergadering

• GEEEEEF ACHT! SCHIJT IN UW BROEK MET VOLLE KRACHT! MISSIEEEEE VOLBRACHT!

03/03 10u-12u30: Mik op een Wouter vergadering

• Vandaag is de jaarlijkse Mik op een Wouter dag (niet op de leiding dus 😉)! We gaan de bossen inkruipen om een epische paintball-strijd te doen en we zullen wel zien wie de beste Wouters zijn!

17/03 10u-12u30 Shrek vergadering

• Heer Farquad heeft jullie hulp nodig!! Jullie moeten proberen Prinses Fiona uit haar toren te redden maar wees op je hoede… er heerst een kwaad over het kasteel!

22/03-24/03 Weekend 2.0

• WOOOOHOOOOO tijd voor ons tweede weekend!! Meer info volgt nog via mail.

31/03 Familiezondag

• Vandaag is het geen scouts . Vrolijk Pasen iedereen! Zie dat je genoeg eitjes vindt zodat de Paashaas blij gaat zijn.

07/04 Familiezondag

• Vandaag weeral geen scouts . Prettige vakantie iedereen! Kom ons maar eens vertellen over jullie vakantie.

14/04 Familiezondag

• Vandaag voor de laatste keer geen scouts . Nog steeds een prettige vakantie! We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen.

28/04 10u-12u30 Bosduikertje is jarig vergadering

• Er is er een jarig hoera hoeraaaaa!! Vandaag vieren we de verjaardag van Bosduikertje. Neem je feesthoed mee!!

05/05 DC-dag

• Jajaaa het is tijd voor de jaarlijkse DC-dag. Vandaag gaan we met elke scouts van ons district een groot spel spelen dus zeker allemaal komen zodat Jobertus met de meeste zijn.

12/05 Verrassingsvergadering

• Ooooeeeehhh verrasssinggggggg!!